Διαφήμιση στα social media: Πώς θα δημιουργήσετε αποτελεσματικές διαφημίσεις

Διαφήμιση στα social media: Πώς θα δημιουργήσετε αποτελεσματικές διαφημίσεις

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα πολύ σημαντικό όπλο στην προσπάθειά σας να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Κάθε επιτυχημένη επιχείρηση, έχει επενδύσει σημαντικά στα social media, προκειμένου να αποκτήσει μια πιο άμεση σχέση με τους υπάρχοντες αλλά και τους μελλοντικούς πελάτες της. 

Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διασφαλίζουν ότι το «μήνυμά» σας θα φτάσει στους χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. 

Ωστόσο, για να τρέξετε επιτυχημένες καμπάνιες, θα πρέπει πρώτα να έχετε καταστρώσει ένα πλάνο και μια στρατηγική. 

Οι στόχοι μιας καμπάνιας

Η πρώτη ερώτηση που θα πρέπει να απαντήσετε προτού αρχίσετε να δημιουργείτε μια διαφήμιση στα social media είναι: «Γιατί θέλω να τρέξω αυτή την καμπάνια»; 

Ας δούμε λοιπόν ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι στόχοι μίας διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: 

  • Brand awareness
  • Leads
  • Engagement 
  • Αύξηση πωλήσεων 
  • Προσέλκυση πελατών 

Αφού λοιπόν τεθούν οι βασικές σας επιδιώξεις, στη συνέχεια θα πρέπει να γίνετε ακόμη πιο στοχευμένοι. Να θυμάστε ότι οι στόχοι σας θα πρέπει να είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, εφικτοί, σχετικοί και χρονικά οριοθετημένοι (SMART). 

Σημαντικό είναι επίσης να αποφασίσετε με ποιον τρόπο θα «μετρήσετε» τα αποτελέσματα της καμπάνιας. 

Buyer personas

Ακόμη κι εάν δημιουργήσετε το καλύτερο περιεχόμενο για τη διαφήμισή σας, εάν δεν έχετε από την αρχή καθορίσει ποιο είναι το target group στο οποίο στοχεύετε, τότε η καμπάνια είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αποτύχει. 

Το buyer persona είναι στην ουσία μία λίστα που περιέχει όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για τους ιδανικούς πελάτες της επιχείρησής σας. 

Μερικές από αυτές είναι: 

  • Όνομα
  • Ηλικία
  • Γένος
  • Εισόδημα
  • Γεωγραφική περιοχή 
  • Αγαπημένα social media
  • Χόμπι
  • Ενδιαφέροντα 

Επιλογή social media

Για την επιτυχία μίας καμπάνιας, βασική προϋπόθεση είναι επίσης η σωστή επιλογή των καναλιών στα οποία θα τρέξει. 

Από τη λίστα buyer persona που έχετε δημιουργήσει, θα έχετε μία καλή εικόνα για τα αγαπημένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του κοινού – στόχου. Για παράδειγμα, το LinkedIn είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο για B2B εταιρείες.

Ένας ακόμη τρόπος ώστε να κάνετε σωστή επιλογή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που θα χρησιμοποιήσετε για να τρέξετε μια διαφήμιση είναι να επικεντρωθείτε στα analytics.

Ποια κανάλια σας βοήθησαν περισσότερο να αυξήσετε το πελατολόγιό σας στο παρελθόν; 

Με αυτό τον τρόπο, η απόφαση για τα social media που θα χρησιμοποιήσετε για να τρέξετε την καμπάνια σας, θα είναι ακόμη πιο εύκολη.