Πώς λειτουργεί και τι σκοπό εξυπηρετεί

Ο όρος SEO (Search Engine Optimization) έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας το τελευταίο διάστημα. Ξέρουμε όμως τι σημαίνει πραγματικά ή έχουμε απλά μια… εικόνα;

Πρόκειται λοιπόν για τη διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας, με στόχο την κατάταξή της σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης αλλά και το καλύτερο «ξεκαθάρισμα» των χρηστών που τελικά θα την επισκεφθούν.

Αυτό το «ξεκαθάρισμα» θα βοηθήσει ώστε οι επισκέπτες ενός σάιτ να ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενό του.

Πιο συγκεκριμένα

Εφόσον επιθυμούμε να αναλύσουμε τι ακριβώς σημαίνει SEO, καλό θα ήταν να «σπάσουμε» τις λειτουργίες του και να δούμε βήμα – βήμα πώς ακριβώς λειτουργεί.

Ποιότητα στην επισκεψιμότητα: Μπορείτε να φέρετε στην ιστοσελίδα σας όλους τους χρήστες του διαδικτύου. Εάν ωστόσο εσείς έχετε ένα e-shop με είδη κηπουρικής και οι επισκέπτες ψάχνουν να βρουν το επόμενό τους κινητό τηλέφωνο, τότε μάλλον κάτι δεν πάει καλά… Θα πρέπει να αναζητήσετε χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Ποσότητα στην επισκεψιμότητα: Όταν θα έχετε ξεχωρίσει ποιοι είναι οι χρήστες που μπορούν να μετατραπούν σε πελάτες σας, τότε ναι, μπορείτε να αρχίσετε να ζητάτε και μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Η ποιότητα και η ποσότητα είναι ο τέλειος συνδυασμός.

Οργανικά αποτελέσματα: Το μεγάλο όπλο του SEO. Δημιουργεί κίνηση στην ιστοσελίδα σας, χωρίς να χρειάζεται να πληρώσετε κάποια διαφήμιση. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενο του σάιτ σας.

Πώς δουλεύει το SEO

Εσείς αυτό που σίγουρα γνωρίζετε είναι πως τo Google, το Yahoo!, το Bing ή όποια άλλη μηχανή αναζήτησης χρησιμοποιείτε, βρίσκουν πάντοτε με έναν «μαγικό» τρόπο όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε και όλα τα links που θα σας βοηθήσουν να λύσετε όλες τις απορίες σας.

Τα πράγματα είναι λίγο πιο… περίπλοκα. Η Google διαθέτει ένα πρόγραμμα ανίχνευσης το οποίο συλλέγει πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο που μπορεί να βρει σε όλο το διαδίκτυο.

Οι ανιχνευτές της μηχανής αναζήτησης δημιουργούν ένα ευρετήριο, το οποίο στη συνέχεια επεξεργάζεται ένας αλγόριθμος, ο οποίος προσπαθεί να ταιριάξει όλα τα δεδομένα που υπάρχουν με το ερώτημα που έχει αρχικά τεθεί.

Αφού λοιπόν αναλύσαμε το SE (Search Engine) στο SEO, ήρθε η ώρα να δούμε και το O (Optimization).

Το Opimization (βελτιστοποίηση) λοιπόν έχει να κάνει με την προσπάθεια των επαγγελματιών που έχουν δημιουργήσει το περιεχόμενο μίας ιστοσελίδας να δημιουργήσουν εκείνες τις συνθήκες ώστε αυτή η ιστοσελίδα να γίνει όσο το δυνατόν πιο «φιλική» στις μηχανές αναζήτησης.

Αυτή η διαδικασία έχει πολλές πτυχές: λέξεις – κλειδιά, τίτλοι των tags,    ακόμη και τα λινκς που χρησιμοποιούνται εντός της ιστοσελίδας διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο.

Η εξέλιξη του SEO

Το θέμα με το SEO είναι πως δεν μπορείς ποτέ να πεις ότι το γνωρίζεις… Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης αλλάζουν διαρκώς και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εξελίσσονται και οι τακτικές που χρησιμοποιούνται για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας.

Εάν λοιπόν επιθυμείτε να πληρώσετε κάποιους επαγγελματίες που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την οργανική κίνηση στο σάιτ σας, τότε βεβαιωθείτε πως ενημερώνονται καθημερινά για τις αλλαγές και τις νέες προκλήσεις στον κόσμο του ιντερνετ.

Published On: June 26th, 2021 / Categories: Uncategorized /

Subscribe To Receive The Latest News

Curabitur ac leo nunc. Vestibulum et mauris vel ante finibus maximus.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Add notice about your Privacy Policy here.