Έχεις καταχωρήσει τα προϊόντα σου. Πρόσθεσες όμορφες εικόνες υψηλής ανάλυσης και πλήρως κατατοπιστικές περιγραφές. Ρύθμισες τους τρόπους πληρωμής και αποστολής.

Ήρθε λοιπόν η ώρα να δεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα να αποκτά κίνηση.

Με τα εργαλεία που υπάρχουν πλέον στο online marketing, μπορείς να ελέγχεις απόλυτα την απόδοση του e-shop σου και ταυτόχρονα, έχεις αμέτρητες επιλογές – και ευκαιρίες – προκειμένου να αυξήσεις την πελατεία σου.

Δεν μπορείς όμως να δημιουργήσεις ένα e-shop και απλά να… περιμένεις τους πελάτες να το επισκεφτούν. Εάν δεν δεις την κίνηση που θα ήθελες, δεν θα φταίει το ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

Γιατί υπάρχουν πολλές παράμετροι που θα πρέπει να λάβεις υπόψιν προκειμένου να φέρεις εσύ τον υποψήφιο πελάτη στη σελίδα σου και να τον πείσεις να αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σου.

Ας δούμε λοιπόν ποιες είναι οι πρακτικές marketing που πρέπει να ακολουθήσεις προκειμένου να κρατήσεις «ζεστούς» τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σου αλλά και για να προσεγγίσεις νέους.

E-mail marketing

Τη λίστα με τα e-mails των πελατών σου δεν την έχεις για να… κάθεται! Πρέπει να την εκμεταλλευτείς αλλά και να φροντίζεις να μεγαλώνει διαρκώς.

Προσπάθησε να «μαζέψεις» όσα περισσότερα e-mails μπορείς, πελατών, υποψήφιων πελατών, χρηστών που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σου.

Τρέξε μια καμπάνια με newsletters και ενημέρωσέ τους λεπτομερώς για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να μεταβούν στην ιστοσελίδα σου, προκειμένου να δουν τι έχεις να τους προσφέρεις.

Οργανική προώθηση στα social

Υπάρχει πιο σημαντική παράμετρος για την επιτυχία του e-shop από το engagement που έχεις με τους χρήστες που ενδιαφέρονται για το προϊόν που προσφέρεις; Όχι…

Ένας από τους πιο απλούς τρόπους για να καταφέρεις να κρατάς διαρκώς ανοικτό τον δίαυλο επικοινωνίας μαζί τους και να μην σε ξεχνούν, είναι να εκμεταλλευτείς τη δύναμη των social media.

Το Facebook και το Instagram είναι τα κατάλληλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να προωθείς τα προϊόντα σου. Δώσε έμφαση στην ποιότητα των φωτογραφιών αλλά και στο λεκτικό που θα χρησιμοποιήσεις.

Χρησιμοποίησε hashtags που θα σε βοηθήσουν να πολλαπλασιάσεις τον αριθμό των χρηστών που θα δουν τη δημοσίευσή σου. Φρόντισε να ποστάρεις συστηματικά.

«Δούλεψε» με το SEO

Προσπαθώντας να βελτιώσεις το SEO της ιστοσελίδας σου, προκειμένου να βρεθείς πιο ψηλά στο Google, είναι πολύ πιθανό να… χαθείς στη μετάφραση.

Καλό θα ήταν λοιπόν, για να μην χάσεις το νόημα αλλά και τον στόχο σου – που δεν είναι άλλος από την αύξηση των πωλήσεων – να έχεις πάντα στο μυαλό σου ποιος διαβάζει τα κείμενα που έχεις στην ιστοσελίδα σου.

Μπες στο μυαλό του χρήστη και προσπάθησε να καταλάβεις τον τρόπο σκέψης του αλλά και το πώς περιγράφει ο ίδιος τα θέλω του. Ακριβώς έτσι θα πρέπει να είναι γραμμένα και τα κείμενα που έχεις στο site σου.

Μην λειτουργείς σαν… expert στον τρόπο που γράφεις, δώσε στον επισκέπτη της ιστοσελίδας σου να καταλάβει τι ακριβώς προσφέρεις με απλά λόγια.

Δοκίμασε τα Google Ads

Δημιουργώντας διαφημίσεις στην Google, σου δίνεται η δυνατότητα να ποντάρεις σε keywords προκειμένου να εμφανίζεσαι πρώτος στην πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης.

Μπορεί αυτός ο στόχος να επιτυγχάνεται μέσα από το Search Engine Optimization, ωστόσο η διαφήμιση στην Google θα περάσει το μήνυμά σου σε πολύ περισσότερους χρήστες.

Το Search Engine Marketing είναι ένας πολύ διαδεδομένος αλλά και επιτυχημένος τρόπος για να διαφημίσεις την ιστοσελίδα σου.

Μπορείς να βλέπεις τα αποτελέσματα που έχει η διαφήμισή σου σε πραγματικό χρόνο και να βελτιώνεις τις διαφημίσεις σου, προκειμένου να πετύχεις καλύτερα αποτελέσματα.

Διαφήμιση στα social media

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια πολύ καλή επένδυση προκειμένου να διαφημίσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου. Αρχικά, ο κόσμος περνά άπειρο χρόνο στα social media! θέμα εδώ είναι ότι θα πρέπει να διαλέξεις σε ποιο κοινωνικό μέσο θα πρέπει να επενδύσεις χρήματα για διαφήμιση.

Σκέψου εάν ο υποψήφιος πελάτης σου περνά περισσότερο χρόνο στο Twitter ή στο Instagram. Κάνε την έρευνά σου και δώσε βάση στο κοινωνικό μέσο που θεωρείς ότι θα αυξήσει το traffic του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.

Χρησιμοποίησε φωτογραφίες και βίντεο προκειμένου να τραβήξεις περισσότερη προσοχή.

Published On: June 26th, 2021 / Categories: Digital Marketing, Marketing Strategy, Social Media / Tags: /

Subscribe To Receive The Latest News

Curabitur ac leo nunc. Vestibulum et mauris vel ante finibus maximus.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Add notice about your Privacy Policy here.