Email Marketing: Πώς θα πιάσουν τόπο τα newsletters σας

Το πρώτο email στάλθηκε τη δεκαετία του 1970 από τον Ray Tomlinson. Ήταν η αρχή για τη νέα εποχή στον τρόπο επικοινωνίας. Το συγκεκριμένο email ταξίδεψε από ένα κομπιούτερ σε ένα άλλο. 

Ο τρόπος με τον οποίο έγινε αυτή η διαδικασία δεν διαφέρει πολύ σε σχέση με το πώς γίνεται σήμερα η ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων σε όλο τον κόσμο. Ο Ray Tomlinson είναι επίσης ο εμπνευστής του συμβόλου «@», το παπάκι όπως το λέμε στην Ελλάδα. 

Λίγα χρόνια αργότερα, ο Gary Thuerk, υπεύθυνος στο τμήμα Μάρκετινγκ της εταιρίας Diqital Equipment, έστειλε το πρώτο διαφημιστικό email σε μία λίστα ηλεκτρονικών λογαριασμών. Είναι ο… πατέρας των spam! 

Σήμερα, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη δύναμη που έχουν τα μαζικά ηλεκτρονικά μηνύματα στον χώρο του μάρκετινγκ. το email marketing βοηθά τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους υποψήφιους πελάτες τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. 

Είναι τα newsletters απαραίτητα;

Όταν ο στόχος μιας επιχείρησης είναι να επικοινωνήσει μια πληροφορία σχετική με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της ή θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις της, τότε το email marketing είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και οικονομικούς τρόπους για να το κάνει. 

Προκειμένου να έχει μια επιχείρηση μεγάλο κέρδος από μια καμπάνια με emails, θα πρέπει να φροντίσει να έχει δημιουργήσει μια λίστα με αποδέκτες που θέλουν να λαμβάνουν τα newsletters τους και τους ενδιαφέρουν. 

Βρείτε ποιοι ενδιαφέρονται πραγματικά

Είναι πολλοί οι τρόποι προκειμένου να βρείτε ποιοι είναι οι χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται να αγοράσουν αυτό που προσφέρετε. 

  • Δημιουργήστε ένα κουμπί στην ιστοσελίδα σας που θα παρακινεί τον χρήστη να εγγραφεί στη λίστα των newsletters σας. Όταν ένας επισκέπτης του site σας προχωρήσει σε αυτή την κίνηση, το πιθανότερο είναι πως ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. 
  • Παρακινήστε τους επισκέπτες των σελίδων σας στα social media να κάνουν το ίδιο, να εγγραφούν δηλαδή στη λίστα των emails σας. Δημιουργήστε μια διαδικασία μέσω της οποίας ο χρήστης θα συμπληρώσει μια φόρμα επικοινωνίας. Εάν δεν έχετε μεγάλη λίστα emails αλλά έχετε πολλούς ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τότε τα social media είναι η καλύτερη επιλογή για να αυξήσετε τη λίστα των emails από υποψήφιους πελάτες. 
  • Ένας άλλος τρόπος για να αυξήσετε τον αριθμό των emails που διαθέτετε προκειμένου να τρέξετε μια καμπάνια με newsletters, είναι να προσφέρετε εκπτώσεις για τις αγορές χρηστών οι οποίοι θα συμπληρώσουν τη φόρμα επικοινωνίας που έχετε δημιουργήσει.