Διαφήμιση στη Google 

Ήρθε η στιγμή η επιχείρησή σας να ανέβει επίπεδο! Τρέξτε στοχευμένες και έξυπνες διαφημίσεις στην πιο διαδεδομένη μηχανή αναζήτησης και αποκτήστε περισσότερους πελάτες. 

google-ads

Ξεκινήστε σήμερα μια επιτυχημένη καμπάνια!

Στοχευμένη και αποτελεσματική προώθηση 

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 

Η διαφήμιση Google Ads σας δίνει τη δυνατότητα να διαφημίσετε την επιχείρησή σας την πιο σημαντική στιγμή: όταν ο χρήστης ψάχνει στο ίντερνετ για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε! Ωστόσο, τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα όσο φαίνονται.

Οι σωστές λέξεις – κλειδιά είναι απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου να εμφανιστείτε ψηλά στις αναζητήσεις. Επίσης, η στόχευση του κοινού στο οποίο θέλετε να απευθυνθείτε έχει τεράστια σημασία για το τελικό αποτέλεσμα.

REPORTING

Εάν τρέχετε μια διαφήμιση στη Google, τότε έχετε αποφασίσει να επενδύσετε χρήματα προκειμένου να κάνετε την επιχείρησή σας γνωστή και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Αυτή η επένδυση δεν θέλετε να πάει χαμένη και επιθυμείτε να γνωρίζετε την πορεία της διαφήμισης αλλά και τα επόμενα βήματα που θα πρέπει να γίνουν.

Το reporting είναι βασικός πυλώνας για την επιτυχία μιας διαφήμισης. Χωρίς παρακολούθηση, είναι βέβαιο ότι τα αποτελέσματα θα είναι απογοητευτικά. 

Θέλετε να διαφημιστείτε στην Google;

google ads 1

Σωστή προβολή, αύξηση πωλήσεων 

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Αναπόσπαστο κομμάτι της επιτυχίας μιας καμπάνιας Google είναι η μελέτη του ανταγωνισμού. Οι εταιρίες που προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες και προϊόντα, έχουν επιτύχει – εκτός των άλλων – επειδή έχουν αναπτύξει ένα άρτιο digital marketing plan.

Για παράδειγμα, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τα keywords (λέξεις - κλειδιά) στα οποία στοχεύουν οι ανταγωνίστριες επιχειρήσεις, καθώς με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να «χτυπήσετε» περισσότερα clicks. Ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας είναι τα target groups στα οποία έχουν επικεντρωθεί.

ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ

Οι καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης είναι διαφημίσεις με κείμενο, οι οποίες εμφανίζονται σε αποτελέσματα αναζήτησης και σας δίνουν τη δυνατότητα να προσεγγίζετε χρήστες, οι οποίοι χρειάζονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Με τις καμπάνιες δικτύου προβολής μπορείτε να προσεγγίσετε ένα συναφές κοινό με οπτικά ελκυστικές διαφημίσεις, καθώς περιηγείται σε εκατομμύρια ιστοτόπους, εφαρμογές και ιδιοκτησίες που ανήκουν στη Google.

ΛΕΞΕΙΣ - ΚΛΕΙΔΙΑ

Τα keywords αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία για την επιτυχία (και την αποτυχία) μίας καμπάνιας στη Google. Η στόχευση είναι πάντοτε το Α και το Ω στο digital περιβάλλον και οι λέξεις – κλειδιά μπορούν να φέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα, όταν επιλεχθούν με προσοχή και ενδελεχή έρευνα.

Ακόμη, η σωστή επιλογή των λέξεων – κλειδιών μπορεί να βοηθήσει τη διαφήμισή σας να επιτύχει, με το μικρότερο δυνατό κόστος. Η μελέτη του ανταγωνισμού είναι αναπόσπαστο κομμάτι αυτής της προσπάθειας.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

O διαρκής έλεγχος του προϋπολογισμού που έχει τεθεί για μια καμπάνια Google Ads θα σας βοηθήσει να ελέγχετε το κόστος της διαφήμισης αλλά και να αποφύγετε υπερβολικές χρεώσεις, που ενδέχεται να μην έχουν το αποτέλεσμα που επιθυμείτε. Πολλές φορές, μπορείτε να επιτύχετε εκπληκτικά αποτελέσματα με πολύ μικρότερο budget.

Το Google Ads επιτρέπει να ρυθμίζετε καθημερινά το ποσό του προϋπολογισμού που δαπανάται για την προβολή μιας διαφήμισης. Με τη σωστή στρατηγική, η διαφήμισή σας μπορεί να εκπληρώσει τους στόχους σας γρήγορα και οικονομικά.   

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

Τη στιγμή που η καμπάνια σας δημοσιευτεί, αρχίζετε να λαμβάνετε πολύτιμες πληροφορίες. Για παράδειγμα, ενημερώνεστε για τον αριθμό των προβολών των διαφημίσεών σας και για τον αριθμό των κλικ που έχουν λάβει. Η συνεχής παρακολούθηση της διαφήμισης προσφέρει μέγιστο αποτέλεσμα, με το ελάχιστο δυνατό κόστος.

Κι αυτό διότι λαμβάνοντας όλα τα δεδομένα, επιτυγχάνεται η βελτιστοποίηση της καμπάνιας. Οι Google Ads είναι ένας «ζωντανός οργανισμός». Δεν φτάνει μόνο μια διαφήμιση να ξεκινήσει να τρέχει, χρειάζεται να αναλύονται διαρκώς τα δεδομένα της και να επανακαθορίζονται οι στόχοι.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;