Τι είναι το Google My Business; – Γιατί είναι βασικό εργαλείο για την επιχείρησή σας;

Το Google My Business είναι δωρεάν πλατφόρμα στο ίντερνετ, η οποία εμφανίζει στον χρήστη πληροφορίες για μια επιχείρηση, όταν εκείνος αναζητά τις υπηρεσίες ή κάποια στοιχεία της στη μηχανή αναζήτησης της Google. Ο κάθε χρήστης μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Είτε  μέσω αναζήτησης στη Google είτε από τους χάρτες της Google.

Τότε στην οθόνη του χρήστη εμφανίζεται ένα πλαίσιο με όλες τις πληροφορίες που έχετε δώσει εσείς στην Google (διεύθυνση, στοιχεία επικοινωνίας, ωράριο λειτουργίας, φωτογραφίες, κριτικές χρηστών κ.α.). Με την παρουσία σας στο Google My Business βοηθάτε τους εν δυνάμει πελάτες να βρουν την επιχείρησή σας.

google
google

Που αλλού μας βοηθά το Google My Business;

Το Google My Business δεν σας δίνει μόνο την δυνατότητα να αποτυπώσετε την επιχείρησή σας στο χάρτη της Google. Σας παρέχει πολύ χρήσιμα στατιστικά. Μπορείτε να βρείτε insights σχετικά με τον τρόπο που οι πελάτες σας αναζητούν την επιχείρησή σας, από πού προέρχονται αλλά και πόσοι από αυτούς είδαν τις αναρτήσεις σας, ζήτησαν οδηγίες για το πώς να φτάσουν σε εσάς ή σας τηλεφώνησαν. Αφού καταχωρήσετε την επιχείρησή σας στο Google My Business, τότε μπορείτε να δημιουργήσετε έξυπνες καμπάνιες (Google Ads), για να προωθήσετε – διαφημίσετε  τις δραστηριότητες σας και να φέρετε περισσότερους πελάτες.

Πώς θα φτιάξετε σωστά το προφίλ της επιχείρησής σας στο Google My Business

Πρώτον: Κάντε Login στο Google και επιβεβαιώστε την εγγραφή σας ακολουθώντας τις οδηγίες βήμα -βήμα. Θα χρειαστείτε ένα λογαριασμό.

Δεύτερον: Καταχωρήστε με πολύ μεγάλη προσοχή και λεπτομερώς όλες τις χρήσιμες πληροφορίες τις επιχείρησής σας:

Πρέπεις οπωδήποτε να καταχωρήσετε

  • Όνομα: Καταχωρήστε την επιχείρησή ακριβώς έτσι όπως παρουσιάζεται στον πραγματικό κόσμο. Η digital εικόνα της θα πρέπει να συμβαδίζει 100% με τη φυσική.
  • Διεύθυνση: Χρησιμοποιήστε την ακριβή διεύθυνση. Οι χρήστές είναι μελλοντικοί πελάτες σας. Θα χρησιμοποιήσουν τους χάρτες της Google για να σας βρουν.
  • Τηλέφωνο: Καταχωρήστε έναν αριθμό σταθερού τηλεφώνου της επιχείρησή σας και προσθέστε ένα κινητό.
  • Ιστότοπος: Στο πεδίο ”πληροφορίες” συμπληρώστε – εφόσον υπάρχει – την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας.
  • Ωράριο:  Θα πρέπει να δώσετε το ακριβές ωράριο λειτουργίας της επιχείρησής σας . Το Google My Business σας δίνει τη δυνατότητα να καθορίσετε ένα ειδικό ωράριο λειτουργίας.
  • Κατηγορίες:  Είναι πολύ βασικό να είστε πολύ προσεκτικοί και ακριβείς ώστε οι χρήστές να σας βρίσκουν εύκολα. Να είστε συγκεκριμένοι και να μην επιλέγετε κατηγορίες που μπορεί να παραπλανούν.
  • Φωτογραφίες: Καταχωρήστε φωτογραφίες από τον εξωτερικό χώρο της επιχείρησής σας. Έτσι, οι χρήστες θα μπορούν να σας εντοπίσουν όταν φτάσουν στην τοποθεσία σας.
  • Κριτικές: Ζητήστε από τους πελάτες σας να αξιολογήσουν την εμπειρία τους. Μην το φοβάστε! Όλοι μας κάνουμε τις επιλογές μας στον digital κόσμο με βάση την αξιολόγηση.

Θα πρέπει να είστε ακριβείς στις πληροφορίες που καταχωρήσατε στην Google και να προσέξετε ώστε να μην υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στο Google My Business και την ιστοσελίδα σας. Φροντίστε επίσης να παραμείνετε συνεπείς. Αν μια πληροφορία αλλάξει, σπεύστε να κάνετε update. Όσο πιο δομημένες είναι οι πληροφορίες που δώσατε στην Google, τόσο περισσότερες πιθανότητες θα έχετε ώστε να αυξήσετε το πελατολόγιό σας.

TIP!

Και μην ξεχνάτε κάτι πολύ βασικό! Εάν η επιχείρησή σας είναι καταχωρημένη στο Google My Business, τότε η σελίδα σας θα πληρεί έναν ακόμα βασικό κανόνα SEO!