Social Media Marketing 

Δημιουργήστε απόλυτα στοχευμένες διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τη σωστή στρατηγική, το μήνυμά σας θα φτάσει σε όσους ενδιαφέρονται πραγματικά να το ακούσουν.

SOCIAL MEDIA

Εκμεταλλευτείτε τη δύναμη  των social media! 

Αυξήστε το πελατολόγιό σας

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον τη νούμερο ένα επιλογή για την προώθηση των υπηρεσιών ή των προϊόντων μιας εταιρίας. Είναι αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής που ακολουθούν όλες οι επιχειρήσεις, προκειμένου να διευρύνουν το πελατολόγιό τους.

Οι σελίδες σας στα social media θα πρέπει να ανανεώνονται διαρκώς με φρέσκο και ενδιαφέρον περιεχόμενο (λεκτικά και εικαστικά), για να κρατούν «ζεστούς» τους πελάτες σας και να κεντρίζουν το ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών σας.

ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Οι εταιρίες που έχουν καταφέρει να αυξήσουν το πελατολόγιό τους μέσα από τα social media, δεν έχουν κάποιο κρυμμένο μυστικό για την επιτυχία τους. Ακολουθούν συγκεκριμένα βήματα και εξετάζουν μεθοδικά τις επόμενες κινήσεις τους, λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες που προκύπτουν.  

Καθορισμός στόχων, ανάλυση του ανταγωνισμού, συνέπεια και στόχευση στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που πραγματικά ενδιαφέρονται να αγοράσουν αυτό που προσφέρετε. Αυτή είναι η μοναδική (και πάντοτε επιτυχημένη) συνταγή.

Θέλετε να τρέξετε μια διαφήμιση;

SOCIAL MEDIA 1

Σωστή στρατηγική, μετρήσιμα αποτελέσματα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Μια διαφήμιση στα social media είναι ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε αυτούς που πραγματικά ενδιαφέρονται να αγοράσουν. Ταυτόχρονα, εάν έχετε μια νέα εταιρία που κάνει τώρα τα πρώτα της βήματα, είναι πολύ σημαντικό να τρέξετε καμπάνιες που θα τη «συστήσουν» στο ευρύ κοινό.

Τα μετρήσιμα αποτελέσματα των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το μεγάλο πλεονέκτημά τους, καθώς μας δίνουν τη δυνατότητα να μελετήσουμε τις επόμενες κινήσεις και να αλλάξουμε (ή να διατηρήσουμε) μια στρατηγική προώθησης.   

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Η ενεργή παρουσία της επιχείρησής σας στα social media είναι σήμερα πιο σημαντική από ποτέ. Οι υποψήφιοι πελάτες σας αφιερώνουν πολλή χρόνο στα κοινωνικά μέσα και είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα επισκεφτούν τη σελίδα σας. Εάν φαίνεται «παρατημένη», τότε οι πιθανότητες να σας εμπιστευτούν μειώνονται δραματικά.

Οι δημοσιεύσεις (posts, stories κτλ.) είναι πολύ σημαντικό να γίνονται με αυστηρό πρόγραμμα. Το περιεχόμενό τους θα πρέπει να είναι άμεσο, κατανοητό, «χορταστικό» και φυσικά να δημιουργεί επιθυμία. Το λεκτικό θα πρέπει να συμβαδίζει με το target group στο οποίο στοχεύετε.    

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Οι αναρτήσεις στη σελίδα μιας εταιρίας στα social media θα πρέπει να γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, ανάλογα με τους στόχους που έχουν τεθεί εξαρχής (π.χ. τρεις φορές την εβδομάδα). Το πρόγραμμα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προσπάθεια μιας σελίδας να κρατήσει ζεστούς τους ακολούθους της.

Με τα εργαλεία που υπάρχουν σήμερα, ακόμη και οι απλές δημοσιεύσεις στα κοινωνικά μέσα μπορούν να είναι στοχευμένες. Το «κλειδί» είναι τα posts να δημοσιεύονται ώρες και ημέρες όπου το κοινό – στόχος είναι ενεργό. Με αυτό τον τρόπο, αυξάνονται οι πιθανότητες να δουν την ανάρτηση αυτοί που πραγματικά ενδιαφέρονται.  

 

ΣΤΟΧΕΥΣΗ

Οι στόχοι που έχει μια εταιρία πρέπει να είναι καθορισμένοι εξαρχής, καθώς αυτοί είναι που θα ληφθούν υπόψιν για τη δημιουργία μιας σωστά δομημένης στρατηγικής στα social media. Εάν δεν έχουν αποσαφηνιστεί οι στόχοι, τότε είναι βέβαιο πως όποια προσπάθεια κι εάν γίνει στα κοινωνικά μέσα, θα πάει χαμένη.

Επίσης, είναι πολύ σημαντικό οι στόχοι να είναι ρεαλιστικοί. Μερικοί από αυτούς μπορεί να είναι η αύξηση του brand awareness (αναγνωρισιμότητα), η αύξηση του κοινού, η προσέλκυση επισκεπτών στην ιστοσελίδα μιας εταιρίας, καθώς και η αύξηση των πωλήσεων.

ΣΥΝΕΠΕΙΑ

Κομβικό ρόλο στην επιτυχία ενός marketing plan στα social media παίζει η συνέπεια. Τα κοινωνικά μέσα είναι ένας ζωντανός οργανισμός και πίσω από το πληκτρολόγιο, βρίσκονται υποψήφιοι πελάτες που μπορούν να απογειώσουν την επιχείρησή σας και τις πωλήσεις της.

Είναι πολύ σημαντικό να είστε συνεπείς στις αναρτήσεις, στο στιλ των λεκτικών και των εικαστικών σας (φωτογραφίες, βίντεο) αλλά και στις απαντήσεις σας στους χρήστες που προσπαθούν να επικοινωνήσουν μαζί σας. Εάν αφήσετε την εικόνα των σελίδων της επιχείρησής σας στην τύχη της, είναι βέβαιο πως θα «πληρώσετε» το τίμημα.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;